T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
NİĞDE / MERKEZ - Yavuz Sultan Selim Anadolu Lisesi

LANDESKUNDE UND KULTURELLES LERNEN

Okulumuz Almanca öğretmeni Bilge ÇETIN'in danışmanlığını yaptığı proje, öğrencilerimizin de katılımıyla devam ediyor.

Ekim ayında hazırlamaya başladığımız projemiz Romanya'dan 1 , Polonya'dan 5, Macaristan'dan 1 ,  Türkiye'den 10 ortakla  ve    100 ün üzerinde öğrenciyle başladı ve devam ediyor .

Öğrendiğimiz ikinci yabancı dil olan Almanca ile ortaklarımıza  hem kültürümüzü tanıtacağız hem de onların kültürlerini öğreneceğiz. ( Mutfak Kültürü- Bayrakların Anlamları- Gezip Görülebilecek Yerler- Müzik- Yöresel Kıyafetler)

 

 

Projenin amacı: 

  •  Almanca öğrenen öğrencilerin hedef dildeki kültürü tanımalarını,
  •  Yabancı dil öğreniminde olumlu tutum geliştirmelerine,
  •  Kültürler arası etkileşimle vizyonlarını geliştirmelerini,
  •  Web 2.0 araçlarını kullanarak e-Twinning Esep platformunda yer alan Twinspace de araştırma yaparak proje tabanlı öğrenmeyi benimsemleri sağlanacaktır.


Hedefimiz:

Öğrencilerin farklı kültürlerden yaşıtlarıyla karma gruplar halinde etkileşimli projeler yapmalarını sağlayarak vizyonlarını geliştirmektir.  Yabancı dili yaparak yaşayarak daha aktif ve keyifli öğrenebilmelerini sağlamaktır.


Proje Logo ve Afişleri 

29-11-202429-11-202429-11-202429-11-2024

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Panomuz: 


29-11-2024



 

 


Proje Tanıtım Videomuz:



 

 Haritamız:

 

Haritamız için tıklayınız. 

 

 

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 29.11.2024 - Güncelleme: 29.11.2024 11:29 - Görüntülenme: 109
  Beğen | 1  kişi beğendi

Etiketler :
e-Twinning,